روش تزریق ژل لب مدل عروسکی
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز لب در اصفهان 

هیچ جراحی برای تزریق ژل به لب انجام نمی شود و این کار به صورت سرپایی در کلینیک های زیبایی انجام می شود. بنابراین نیازی به بی حسی نیست و فقط از بی حسی موضعی استفاده می شود. پزشک ابتدا لب را بی حس کرده و اطراف آن را با الکل تمیز می کند. سپس فیلر مورد نظر با سوزن بسیار نازکی در نواحی مختلف پوست لب تزریق می شود.

هدف از تزریق ژل لب عروسک
فردی برای این تغییرات در لب هایش به پزشک زیبایی مراجعه می کند:

1. اصلاح فرم لب ها
2. افزایش حجم لب
3. پر کردن چین و چروک های لب

مزایای پروتز لب عروسکی با ژل هیالورونیک اسید


اگر می خواهید لب های خود را عروسک کنید و هنوز در مورد استفاده از ژل شک دارید. بهتر است فواید تزریق ژل هیالورونیک اسید را بدانید.

1. کنترل حجم لب: زمانی که می خواهید لب های عروسکی داشته باشید. مقدار زیادی ژل باید به لب تزریق شود. این ماده دارای خواص عملکردی بالایی است. پزشک می تواند تقارن حجم در قسمت های مختلف لب را به درستی کنترل کند.
2. سرعت تدریجی درمان. دکتر ابتدا ژل را تزریق می کند. سپس در هفته‌های بعد که تورم کاهش می‌یابد، می‌تواند با تزریق‌های متعدد تعادل بهتری ایجاد کند تا پروتز لب عروسک‌مانند مورد نظر را ایجاد کند.
3. حل کردن ژل: ژل هیالورونیک اسید از مواد طبیعی سازگار با محیط بدن تولید می شود و به تدریج جذب بدن می شود. انواع دیگر پرکننده ها به عنوان مواد مهاجم شناخته می شوند و سیستم ایمنی بدن به آنها حمله می کند. به این ترتیب عفونت های جدی در ناحیه لب ایجاد می شود. بنابراین ایمنی این ژل های اسید هیالورونیک یکی از مزایای اصلی آنها است.
4. کمترین میزان کبودی: ژل های هیالورونیک اسید در مقایسه با سایر فیلرهای پوست کبودی کمتری دارند. به خصوص در پروتز لب مدل عروسکی این ویژگی بسیار مهم است; چون حجم تزریق بالاست.

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: